آمار حضرت امام خامنه اي،کسب مقام قهرمانی جهان را به تیم ملی کشتی فرنگی ایران تبریک گفتند
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،رهبر معظم انقلاب اسلامی کسب مقام قهرمانی جهان را به تیم ملی کشتی فرنگی ایران تبریک گفتند (۱۳۹۳/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۱)

در پی کسب مقام قهرمانی از سوی  تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ازبکستان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی به اعضا و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، کسب این افتخار و پیروزی را تبریک گفتند.

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اعضا و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران؛
کسب مقام قهرمانی را به شما و ملّت عزیز تبریک میگویم و از اینکه باعث سرافرازی کشور شدید، تشکر میکنم.
سید علی خامنه ای
23 شهریور 1393


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 23 شهريور 1393زمان استخراج خبر19:41 محقق خبرسردبیر |

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری؛
 
خدمات این روحانی بزرگوار در سنگر تبلیغ و استقامت در خط قویم انقلاب مایه‌ی نام نیک و ذخیره‌ی الهی است (۱۳۹۳/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی مجاهد و عالمِ عامل، حجت الاسلام حاج سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب در شرح خبر آمده است.
حجت الاسلام سید صابر جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری
حجت الاسلام سید صابر جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 11 شهريور 1393زمان استخراج خبر15:20 محقق خبرسردبیر |

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت پدر مهندس ترکان (۱۳۹۳/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۶)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت پدر گرامی مهندس ترکان -مشاور رئیس جمهوری- را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای مهندس ترکان
درگذشت والد محترم و پدر بزرگوار دو شهید سرافراز را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و حشر با فرزندان شهیدش را مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۶ شهریور ۱۳۹۳


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 6 شهريور 1393زمان استخراج خبر11:41 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،با حکم رهبر معظم انقلاب مسئولیت آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رئیس قوه قضائیه برای یک دوره دیگر تمدید شد؛
 

رهبر معظم انقلاب:ایجاد ساز و کار مناسب برای دسترسی آسان به عدالت، مبارزه اساسی با فساد و ایجاد امنیت اجتماعی خواهد توانست تحقق قضای اسلامی و جلب رضایت پروردگار را به عمل نزدیک کند


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 23 مرداد 1393زمان استخراج خبر14:57 محقق خبرسردبیر |

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت عالم پارسا حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت عالم پارسا مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت عالم پارسا و متتبّع مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی رحمت الله علیه را به خاندان مکرّم و بازماندگان آن مرحوم و همه ی علاقمندان و مستفیدان از ثمرات علمی ایشان که پهنه ی گستره ئی از تاریخ و حدیث و تراجم و کتاب شناسی را در بر میگیرد، تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.
سید علی خامنه ای
4 مرداد 1393


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 4 مرداد 1393زمان استخراج خبر20:4 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفتند.  (۱۳۹۳/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۱)


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر پنج شنبه 19 تير 1393زمان استخراج خبر11:41 محقق خبرسردبیر |

 به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت برادر آقای مهندس حسین محمدی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
جناب آقای مهندس حسین محمدی دام توفیقه
درگذشت برادر گرامیتان را به جنابعالی و دیگر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و صبر و اجر برای خانواده‌های معزّز را از خداوند متعال مسألت مینمایم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۲/ تیر ماه/ ۱۳۹۳


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 12 تير 1393زمان استخراج خبر11:43 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،با صدور پیامی؛رهبر معظم انقلاب درگذشت حجت الاسلام و المسلمین فشارکی را تسلیت گفتند (۱۳۹۳/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۶) حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجة الاسلام و المسلمین فشارکی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم درگذشت عالم پارسا مرحوم حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ رحمت الله فشارکی رحمة الله علیه را که اینجانب بخشی از ادبیات عرب را در حوزه‌ی علمیه مشهد مقدس از ایشان استفاده کرده‌ام، به خانواده محترم و عموم شاگردان و علاقمندان به ایشان تسلیت عرض میکنم و علوّ درجات آن مرحوم را از خداوند متعال مسألت مینمایم. سیّد علی خامنه‌ای 24/ خرداد/ 1393

استاد رهبر انقلاب درگذشت


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 24 خرداد 1393زمان استخراج خبر16:46 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي،چهارمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاوت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «من زنده‌ام» به قلم «معصومه آباد» برگزار می‌شود.

به همراه رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «من زنده‌ام»

 این مراسم به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در روز سه‌شنبه - 27 خردادماه - از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسرای اندیشه با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات مقاومت و مسئولان و شخصیت‌های کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از پدیدآورندگان کتاب‌های ادبیات جهاد و مقاومت تجلیل به‌عمل می‌آید و در حاشیه آن نمایشگاهی از تقریظ‌های مقام معظم رهبری و آثار مکتوب این حوزه برپا می‌شود.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 21 خرداد 1393زمان استخراج خبر13:23 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي:پیام رهبر معظم انقلاب به مادران شهدای گمنام؛
 
پاداش صبر بزرگ مادران شهدای گمنام، روشنی چشم آنان به مژده رحمت الهی خواهد بود (۱۳۹۳/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۰)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری ویژه برنامه «مادران چشم به راه» و تجلیل از مادران شهدای گمنام که عصر امروز (دوشنبه) در تمامی فرهنگسراهای تهران برگزار می شود، خطاب به این مادران بزرگوار پیامی صادر کردند.

متن دست نوشته رهبر انقلاب به این شرح است:
بسمه تعالی
سلام و درود خدای توانا و مهربان بر دلهای صبور و پر ظرفیت مادرانی که پس از هجرت جگرگوشگان دلبندشان به نشانه‌ئی از پیکر پاک آنان دل بستند و به آن نیز دست نیافتند؛ و با این همه، با شکیبائی و صبوری خود نقشی بی نظیر و استثنائی از خود بر جای نهادند. پاداش این صبر بزرگ، روشنی چشم آنان به مژده‌ی رحمت الهی خواهد بود ان شاء الله.
سیّد علی خامنه ای
17/ خرداد/ 1393


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 19 خرداد 1393زمان استخراج خبر12:0 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 1155
بازدید کل : 44376
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است