آمار دیدار اقشار مردم از استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و كهگیلویه و بویراحمد با رهبر انقلاب.
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم مطرح کردند؛
تبیین اهداف متضاد ملت و دشمنان ملت در انتخابات و معیارهای فرد اصلح/ حضور پرشور مردم موجب مصونیت کشور و کاهش طمع بیگانگان می‌شود/ به هیچ دلیلی نباید از قانون تخطی کرد 

به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با توصیه به آحاد ملت بخصوص جوانان برای بهره گیری از ظرفیت عمیق و انسان ساز ماه معطر رجب، انتخابات 24 خرداد را آزمون افتخارآمیز دیگری برای ملت ایران دانستند و با تبیین «اهداف متضاد ملت و دشمنان ملت در این انتخابات» تأکید کردند: مردم برای تحقق اهداف خود و ناکام ماندن دشمن، با حضور پرشور و گرم در انتخابات، از میان نامزدهایی که شورای نگهبان براساس معیارهای قانون معرفی می کند، انسانی شایسته، وارسته، مؤمن، انقلابی، «اهل استقامت و عزم و ایستادگی» و برخوردار از همت جهادی را انتخاب کنند که بتواند بهتر از دیگر نامزدها، بار سنگین عزت و پیشرفت کشور را به دوش بکشد و به جلو ببرد.

بيانات ايشان در ديدار اقشار مختلف مردم‌ از استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و كهگیلویه و بویراحمد در شرح خبر آمده است.

 

دیدار پرشور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از ستانهای مازندران، گیلان، گلستان و کهگیلویه و بویر احمد دیدار پرشور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از ستانهای مازندران، گیلان، گلستان و کهگیلویه و بویر احمد


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر12:0 محقق خبرسردبیر |

 
به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،رهبر معظم انقلاب درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله حاج‌ آقا عزالدین حسینی زنجانی را تسلیت گفتند.

در پی ارتحال آیت الله آقای حاج‌ آقا عزالدین حسینی زنجانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آن عالم جلیل القدر را به عموم ارادتمندان ایشان در مشهد و زنجان و به علمای اعلام و حوزه‌های علمیه و بیت مكرّم ایشان تسلیت گفتند.

به بهانه درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله حاج‌ آقا عزالدین حسینی زنجانی و به همت خبرگذاري فدائيان رهبر،مروری بر زندگی و آثار آیت الله سیدعزالدین حسینی زنجانی در شرح خبر آمده است.

متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم جلیل‌ القدر مرحوم آیة‌ الله آقای حاج‌ آقا عزالدین حسینی زنجانی رضوان الله تعالی علیه را به عموم ارادتمندان ایشان در مشهد و زنجان و به علمای اعلام و حوزه‌های علمیه و بطور ویژه به آقازادگان محترم و بیت مكرّم ایشان تسلیت میگویم. این بزرگوار كه از عالمان برجسته و ذیفنون به شمار میرفتند، از زنجان و نیز دوران اقامت طولانی در مشهد مقدس، كانون توجّه فرزانگان و اصحاب اندیشه و هنر نیز قرار داشتند و محفل گرم هدایت و افاده‌ی ایشان محل حضور طبقات گوناگون بود. خداوند متعال بر علوّ درجات این عالم جلیل بیفزاید و بازماندگان را مشمول اجر و فضل خود قرار دهد.
سیّد علی خامنه‌ای

۲۴ اردیبهشت ۹۲

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 24 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر19:36 محقق خبرسردبیر |

رهبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری:

ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی کشور را از ادبیات وارداتی بی‌نیاز کرد/ تبیین ظرفیت معرفتی بر آمده از انقلاب در مقابل اراده جریان‌های معاند.

به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات و هنر مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری، ایجاد یک حرکت عظیم، الهام بخش و برانگیزاننده در زمینه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی و همچنین جلوگیری از به ثمر نشستن خواست برخی جریان های معاند انقلاب اسلامی در جهت انزوای مفاهیم و حقایق انقلاب اسلامی را دو ویژگی مهم و شاخص در فعالیت های حوزه هنری خواندند .


دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 23 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر12:9 محقق خبرسردبیر |

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آقای مرتضائی فر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز (یکشنبه) در پیامی درگذشت مرحوم مغفور آقای حاج محمود مرتضائی فر از یاران صمیمی انقلاب را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت مرحوم مغفور آقای حاج محمود مرتضائی فر را كه از یاران صمیمی انقلاب و خدمتگزار با وفای نماز جمعه تهران بودند به بازماندگان و دوستان ایشان تسلیت میگویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت میكنم.
سیدعلی خامنه‌ای

۲۲ اردیبهشت ۹۲

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1392/139202221812eeafb.jpg

 

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 22 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر18:22 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در دیدار دو و نیم ساعته با بانوان فرهیخته حوزوی و دانشگاهی:

لزوم طرح گفتمان اسلامی در مورد زن بصورت تهاجمی و طلبکارانه/ اگر فرهنگ احترام به زنان نهادینه شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد 

در آستانه ماه مبارک رجب، صدها نفر از بانوان برجسته و فعال در بخشهای دانشگاهی، حوزوی، مسائل خانواده و زنان، دستگاههای اجرایی، فعالیتهای قرآنی، رسانه و سازمانهای مردم نهاد، صبح امروز (شنبه) به مدت دو ساعت و نیم با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدار بانوان فرهیخته حوزوی و دانشگاهی دیدار بانوان فرهیخته حوزوی و دانشگاهی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 21 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر11:50 محقق خبرسردبیر |

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور:

ضرورت اجرای سند تحول در آموزش و پروش با تدبر و بدور از شتابزدگی/ ادامه مسیر پرشتاب پیشرفت نیازمند حرکت جهشی و خلق حماسه است.

به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، آموزش و پرورش را یک دستگاه بسیار مهم و اساسی و زیر ساخت اصلی برای شکل گیری جامعه ای پیشرفته و برخوردار از خصلت های والای انسانی و سبک زندگی اسلامی دانستند و تأکید کردند: ادامه مسیر پرشتاب پیشرفت کشور در ابعاد مختلف نیازمند حرکت جهشی و خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و آموزش و پرورش در این عرصه قطعاً نقش آفرین است.

عین بیانات معظم له در شرح خبر آمده است.


دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور به مناسبت هفته بزرگداشت معلم دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور به مناسبت هفته بزرگداشت معلم

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر11:54 محقق خبرسردبیر |

رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا:

محکومیت تعرض به قبر صحابی جلیل القدر حجر بن عدی/ دست اندرکاران انتخابات باید با امانت داری کامل فقط براساس مرّ قانون عمل کنند/ رئیس‌جمهور آینده باید مردمی، کاری، مقاوم، ارزشی، پایبند به قانون و با تدبیر باشد 

به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار دست اندرکاران «انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا»، حضور پرشور و عمومی مردم در انتخابات 24 خرداد را مصونیت بخش و تضمین کننده استمرار و پیشرفت کشور خواندند و بر پایبندی نهادهای نظارتی، مجریان و داوطلبان بر رعایت دقیق قانون در همه مراحل تأکید کردند.

عین بیانات معظم له در شرح خبر آمده است.

دیدار دست اندرکاران برگزاری انتخابات دیدار دست اندرکاران برگزاری انتخابات

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 16 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر12:28 محقق خبرسردبیر |

صبح شنبه انجام شد؛
بازديد دو و نیم ساعته رهبر انقلاب از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.
در این بازدید دو و نیم ساعته که آقای حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رهبر معظم انقلاب را همراهی می کرد، غرفه داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص تازه های نشر و فعالیت های صورت گرفته در عرصه چاپ کتاب بیان کردند.

 بازديد از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 14 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر11:59 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،رهبر انقلاب در دیدار جمعی از شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) بمناسبت روز ولادت حضرت زهرا(س):

اختلاف افکنی و تحریک عصبیت های مذهبی، مصداق بارز ضایع کردن فرصت شعر و ستایشگری/ خانه‌داری و فرزندآوری مجاهدتی بزرگ و هنر زنانه است. دیدار جمعی از شاعران و ذاكرین اهل بیت(ع) دیدار جمعی از شاعران و ذاكرین اهل بیت(ع)

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر14:58 محقق خبرسردبیر |

 

به گزارش خبرگذاری فدائیان رهبر به نقل ازپایگاه اینترنتی خبرگزاری دانشجویان ایران جواد شمقدری در پی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در افتتاحیه اجلاس «علما و بیداری اسلامی» یادداشتی را منتشر کرد.

متن یادداشت در شرح خبر آمده است.

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر چهار شنبه 10 ارديبهشت 1392زمان استخراج خبر17:36 محقق خبرسردبیر |

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 1549
بازدید کل : 43233
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است